Шановний клієнте, зі свого боку ми робимо все, для того щоб Ви вчасно отримали замовлення, якщо виникла помилка, та вам прислали не той товар, то зі свого боку ми робимо обмін за свій кошт, або повернення коштів, після узгодження з менеджером.
Згідно з чинним законодавством України Ви можете повернути товар належної чи неналежної якості протягом 14 днів з моменту отримання товару. Розпакований товар належної якості поверненню не підлягає.
Як відбувається процедура?
Ви відправляєте нам товар, ми оглядаємо чи немає порушень упакування та повертаємо Вам кошти, при умові відповідного вигляду товару.
Для повернення коштів необхідно надати повні реквізити карткового рахунку з якого була здійснення оплата. Реквізити можна взяти в онлайн банкінгу. Наш менеджер залюбки проконсультує, та допоможе все зробити у найкращому вигляді.
На жаль повернути товар який був відкритий, та належної якості, ми не можемо. Тому якщо у Вас є сумніви чи буде собачка, чи котик їсти корм, то рекомендуємо взяти малу пачку на пробу, або уточніть у менеджера чи є безплатний пробник Вашого корму у наявності. При умові наявності пробника, ми залюбки відправимо Вам його на пробу, Вам залишиться лише оплатити доставку.